FAQ

FAQs
We've shared some of our most frequently asked questions to help you out!
※英語に続き、日本語の案内があります。


What is your Picture Profile? / Camera Setting?
Please refer to the description page of each product.

Which editing software do I need?
It depends on the products.
Please refer to the description page of each product.

What payment methods can I use?
You can use PayPal or Credit/Debit Cards.

Can I get a refund if I don't like it? / if it doesn't work on my computer?
Refunds are applicable under the following condition:
LUTPACKS  (HLG Bundle, Vol.1, Vol.2, Early Summer '18, Slog Lutpack, Lutpack 17')
The operation has been confirmed on:
- DaVinci Resolve
- Adobe Premiere Pro
- Final Cut Pro X
on the latest version as of the released date of the products.


It is eligible for refunds only if the luts don't work on any of the three editing software stated above caused by our luts that occurred within 14days of purchase. This is applicable only to problems that can be reproduced by us.
For any other editing software and other devices, please note that we have not tested the performance and cannot guarantee it.

LIGHTROOM PROFILE / LIGHTROOM PRESET
The operation has been confirmed on:
Lightroom Classic CC 7.3+ (Windows/Mac)
Lightroom CC 1.4+ (Windows/Mac)
Latest Lightroom Mobile (iOS/Android)
note: You need a desktop app to transfer the profile to a mobile app

* The operation has NOT been confirmed on any of Adobe's Lightroom on Apple devices with M1 processors. (Updated on Apr. 2021)

It is eligible for refunds if any reproducible error caused by a product occurs on the software stated above within 14days of the purchase.


More FAQs on "Sellfy Docs"
Downloading Issues
 - I can't download my purchase
 - How to save downloads to a smartphone or tablet
 - I can't download .zip or .rar format file
 - There is a problem with my Sellfy order

Purchasing Issues
 - I can't buy a product
 - There is a problem with my Sellfy order

Product Related Issues
 - My product won't open
 - Managing subscription purchases

Buyer Accounts
 - Buyer account & My Purchases list
 - Managing subscription purchases
 - How can I get an invoice for my purchase?


Still Need Help? 
Please contact us from Contact page!




よくあるご質問

どのソフトウェアに対応していますか?
現在販売中のLUTは、LUT(.cubeファイル) に対応したほぼ全てのソフトにてご使用いただけます。
Lightroom ProfileおよびLightroom Presetは、Adobe社製Lightroomにてご使用ください。
※どちらも動作の保証は致しかねますのでご了承ください。
インストール方法等は各編集ソフトのマニュアルをご確認ください。

なお、LUTPACKシリーズは以下の編集ソフトにて動作確認済です。
- DaVinci Resolve
- Adobe Premiere Pro
- Final Cut Pro X
※すべて販売開始時点での最新バージョン

ピクチャープロファイル、カメラ設定を教えてください
各商品の説明ページをご参照ください。

どのような決済方法を選べますか?
PayPal もしくは クレジットカード決済のみとなります。

日本円での支払いは可能ですか?
申し訳ございませんが決済は米ドルのみとなります。

返金はしてもらえますか?
恐れ入りますが以下の場合を除いて返金の対応は致しかねます。

購入から14日以内に以下のいずれかの編集ソフト内で再現性のある何らかのエラーが確認された場合:
LUTPACKシリーズ (HLG Bundle, Vol.1, Vol.2, Early Summer '18, Slog Lutpack, Lutpack 17')
 - DaVinci Resolve
 - Adobe Premiere Pro
 - Final Cut Pro X

LIGHTROOM PRESET / LIGHTROOM PROFILE
    - Lightroom Classic CC 7.3+ (Windows/Mac)
    - Lightroom CC 1.4+ (Windows/Mac)
    - Latest Lightroom Mobile (iOS/Android)

 

※ Apple社製M1プロセッサ搭載機種での動作検証は行っておりませんのでご了承ください。(2021年4月追記)

その他のソフトウェアおよびデバイスでの動作につきましては、こちらで動作確認を行っていないため保証対象外となりますのでご了承ください。

購入した商品のインボイスが欲しいです
インボイスは商品購入時に届くSellfyからのメール内、ダウンロードのページの『View Invoice』をクリックすることで表示できます。保存するにはInvoiceを表示した上でスクリーンショットの機能をご利用ください。また、Sellfyのセキュリティ管理の都合上、Invoiceは商品をご購入いただいたデバイスからのみダウンロードが可能となっているようですのでご注意ください。

SellfyのFAQページ(英文)もご参照ください
Downloading Issues
 - I can't download my purchase
 - How to save downloads to a smartphone or tablet
 - I can't download .zip or .rar format file
 - There is a problem with my Sellfy order
Purchasing Issues
 - I can't buy a product
 - There is a problem with my Sellfy order
Product Related Issues
 - My product won't open
 - Managing subscription purchases
Buyer Accounts
 - Buyer account & My Purchases list
 - Managing subscription purchases
 - How can I get an invoice for my purchase?


問題は解決しましたか?
お困りの場合はContactからお問い合わせください!